Sunday, April 18, 2010

new beginner..

welll..i'm a new beginner..
sbnrnye rmi kengkwn yg da ada blog n ajk wat..
tp....
2 la..
bz n afraid didnt got time 2 write..
at 1st,rase mcm xbest je wat blog..
tp ntah npe skang ubh fikiran lak..
people always change..huhu
it seems alike with a diary..
in a modern way of course..
i'm not the one who kept a diary..
dont have a discipline i think..ha3
nape tetibe tukar fkrn nk wat blog???
errmmmmm..
my bestfriends must be wondering..huhu
because of them i change my mind.
td tgk gmbr time dolu2 smbl dgr lgu graduation song..
lantas terimbau kenangan silam..
suka dan duka yg kami tempuhi bersama..
peristiwa pahit n manis yg dilalui bersama..
i miss them so much..
though we keep in touch through mails n calls..
its not like having them by my side..
tp 2 la..
nk wat mcm ane..
hidup perlu diteruskn..ha3
masing2 da bawa haluan sendri..
cuba menggapai impian utk menjd insan yg berjaya..
my bestfren is not only one but i got plenty of them..
let see what they are doing right now..
errrmmm..
SITI NUR ATHIKA RUSTAM-skang tgh blaja 2 b a good nurse..
aku xsgka kwn aku yg sorg ni akn jd nurse..
dgn gayanya,perwatakannya..klu korg tgk..
mang korg akn kte,"mati la pesakit dia.."
hahahaha(evil laugh)
NOR SYAIRA ROSLAND-skang kat uitm..
amek cos ..errrr..xingt..pnjg sgt..kui3
JAMILAH ZULKAFLI-kat UKM(1 u ngan aku)..
Jeem amek cos geografi..mang ank didik YM King ni..ha3
NUR WAHIDA MAT SANI-kat UKM gak..
dia ni lak amek cos pengurusan manusia..
ank didik cg.ApaDia la katakn..wakaka
terurus la sgt manusia 2 ye Wied..hik2
FARAHANA NADIRAH MAHAMAD NADZAR-bakal cikgu dak ni...
skang kat UPSI..haisshhh..rosak la ank bgsa klu dia ajr..hua3
NUR IZZAH MD FUAD-minah blurr ni 1 tmpt ngan Fana..
kat UPSI gak..
p/s:aku xkn anta ank aku g skolah tmpt diaorg ngajar..hehe
becoz of i'm a new blogger,
i just wanna say, "sonok gak ekh tulis kat blog..agagaga"

No comments: